Terug

  • Gratis Verzending vanaf €20(Brievenbus),€40(Pakket),€60(EU)
  • Veilig en makkelijk betalen
  • Achteraf betalen

Vape4All Garantie & Klachten

Garantie

Algemeen
Conform de TPD-wetgeving vallen alle producten op onze website onder de tabakswet. Dit houdt in dat u volgens de wet geen garantie op uw producten krijgt. Voor de meeste producten geldt een DOA (death on arrival) regeling, dit houdt in dat producten die bij levering een defect laten zien omgeruild kunnen worden. Er zijn enkele uitzonderingen voor garantie, Hieronder is op deze pagina beschreven wat u qua garantie mag verwachten. Op alle producten heeft u een zichttermijn van 14 dagen. Dit wilt zeggen dat alle producten (e-liquids vallen buiten deze regel) die u bij ons besteld binnen 14 dagen ongeopend retour mag sturen zonder enige reden.

Service is bij Vape4All de hoogste prioriteit. Als uw product defect is kunt u altijd contact met ons opnemen of langskomen in onze shop. Wij kunnen dan kijken wat er precies met uw product aan de hand is en of we dit voor u op kunnen lossen. Bij de aanschaf van een apparaat is het raadzaam om uw factuur te bewaren, mocht uw apparaat onverhoopt defect zijn kunt u deze meenemen naar de shop of Retourneren.

Op uiterlijke beschadigingen van uw apparaat na gebruik, of gebruikerssporen kunnen wij u helaas geen garantie bieden. Hieronder valt beschadiging aan de lak, beschadiging van de schroefdraden, beschadiging aan magnetische sluitingen, beschadiging van o-ringen enz. Natuurlijk kunt u in dit geval contact met ons opnemen, zodat wij kunnen kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Coils en wire
Coils zijn een verbruiksproduct. Hiervoor geldt een DOA-garantie. U dient uw coil afhankelijk van uw gebruik en soort tankje regelmatig te vervangen. Ook voor pre build coils en wire geldt een DOA-garantie. Mocht u bij ontvangst zien dat uw product een defect vertoont kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Startkits
Voor startkits met een ingebouwde batterij geldt een garantieperiode van 3 maanden op de batterij, mits u de factuur kunt overleggen. Voor startkits met een losse batterij geldt een DOA-garantie. Mocht u bij ontvangst zien dat uw product een defect vertoont kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Clearomizers/RTA/RDA
Voor clearomizers/RTA/RDA geldt een DOA-garantie. Mocht u bij ontvangst zien dat uw product een defect vertoont kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Mods
Voor mods geldt een DOA-garantie. Er zijn echter in deze categorie wel uitzonderingen, afhankelijk van het merk en model. Op de Chip van uw mod krijgt u van ons standaard 3 maanden garantie. Bij een mod met een DNA-chip krijgt u 12 maanden garantie op de chip, mits u de factuur kunt overleggen. Mocht u bij ontvangst zien dat uw product een defect vertoont kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Batterijen
Voor ingebouwde batterijen geldt een garantieperiode van 3 maanden. Voor losse 18650 en 26650 batterijen geldt een DOA-garantie. Mocht u bij ontvangst zien dat uw product een defect vertoont kunt u uiteraard contact met ons opnemen, en zullen wij deze kosteloos vervangen.

Laders
Voor laders voor 18650/26650 batterijen geldt afhankelijk van het merk en model een garantieperiode van 3 maanden, mits u de factuur en garantiebewijs uit de verpakking kunt overleggen. Voor USB-kabels en wandstekkers geldt een DOA-garantie. Mocht u bij ontvangst zien dat uw product een defect vertoont kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Accessoires
Voor alle accessoires geldt een DOA-garantie. Hieronder vallen hoesjes, driptips, coil tools, batterij sleeves of cases, opbergmiddelen, standaards, enz. Mocht u bij ontvangst zien dat uw product een defect vertoont kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

E-Liquids
In verband met hygiëne en houdbaarheidslimiet kunnen wij geen E-liquids die geopend/ongeopend zijn terugnemen.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vape4all.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Algemeen

1.1 Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Wanneer u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, kan het zijn dat deze in de spam-box van uw e-mail account terecht is gekomen. U krijgt eerst een mail met daarin de bevestiging van de order. 
Pas op het moment dat het pakketje verzonden is krijgt u een mail met daarin de Track & Trace.

Mocht u niks ontvangen in uw mailbox of in uw spam, stuur dan een berichtje naar info@vape4all.nl. Dan gaan we samen op zoek naar een oplossing !

1.2 Waarom blijft ik mails ontvangen voor klantbeoordelingen?

Om u beter van dienst te kunnen zijn, vragen wij feedback over onze dienstverlening en onze producten. Indien u het gevoel heeft dat u geen berichten meer van ons wilt ontvangen over beoordelingen van uw bestelling, kunt u deze berichten uitschakelen met een link onderaan ieder e-mail bericht.

1.3 Wanneer moet ik de coil van mijn e-sigaret vervangen?

Een coil gaat gemiddeld 2 tot 4 weken mee. Als de coil op is, dan komt er minder of geen damp uit de e-sigaret. Of u kunt een brandsmaak proeven. 

1.4 Ik kan niet inloggen op mijn account, hoe kan dat?

Het kan voorkomen dat u niet kan inloggen op uw account. Dit kan zijn omdat er niet de juiste combinatie wachtwoord met e-mailadres wordt ingevuld. U kunt dit oplossen door op wachtwoord vergeten te klikken. U krijgt dan een mail met een link in uw mailbox, waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen. 

Mocht het daarna nog niet lukken, stuur dan een mail naar info@vape4all.nl. Dan kijken we samen of we een oplossing kunnen vinden. 

2. Retourneren

2.1 Een product retourneren, hoe doe ik dat?

Hoe kan ik een product retourneren?

Voordat u start met retourneren, let op of deze aan de onderstaande regels voldoet. Retouren die niet aan deze regels voldoen, zullen niet worden geaccepteerd. Het retourneren van een product gaat op de volgende manier:

  1. Controleer of uw retour voldoet aan de onderstaande vereisten
  2. Log in op uw account (Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan met het e-mail adres van uw geplaatste order. Uw eerdere bestellingen worden dan automatisch toegevoegd)
  3. Ga naar "Account Dashboard" en bekijk onderaan uw recente orders
  4. Klik op de order waarvan u een product retour wilt sturen
  5. Klik onderaan de order op "Artikelen retourneren".
  6. Selecteer de artikelen die u wilt retourneren en vul de overige gegevens in
  7. Tot slot klikt u op "Verstuur"
  8. Na het doen van de aanvraag, controleren wij uw aanvraag. Wanneer wij deze hebben geaccepteerd, ontvangt u van ons een mail met een link waarmee u een retourlabel kunt aanmaken en u het pakket naar ons kunt retourneren.
  9. Klik op deze link en volg de stappen zoals vermeld. 
  10. Breng het pakket naar het postkantoor naar keuze en wacht tot wij uw retour hebben behandeld.

Lees hier meer over een product retourneren.

3. Betalen

3.1 Is mijn betaling juist verwerkt en of ontvangen?

Wanneer je betaling juist is ontvangen, ontvang je van ons een bevestigingsmail met daar in de details van je bestelling. Onze betalingen worden verzorgt door onze betalingspartner Mollie. Wilt u meer informatie over uw overboeking? Dan kunt u het beste contact met ons opnemen via telefoonnummer : 045 511 5995

Mocht u betaling niet in orde zijn, stuur dan een bericht naar info@vape4all.nl.

3.2 Is mijn Paypal betaling juist ontvangen?

Wij merken dat klanten af en toe problemen hebben met het doen van een betaling via PayPal. Zo krijgen wij via PayPal af en toe de melding dat een betaling is uitgesteld of niet is geaccepteerd. U kunt dit altijd controleren in uw PayPal account wat de status is van de betaling. Indien u problemen heeft met het plaatsen van een bestelling via PayPal, kunt u beter direct contact opnemen met PayPal. 

Klik hier voor de klantenservice van PayPal

3.3 Hoe werkt betaling via Afterpay?

Wanneer u kiest voor betalen met Afterpay, wordt de betaling verder overgenomen voor onze partner Afterpay. Op het moment dat u een bestelling plaatst, doet Afterpay een check of alles in orde is naar aanleiding van uw gegevens. Is alles in orde? Dan wordt de bestelling afgerond en verzenden wij uw producten. Op het moment van verzenden, heeft u nog 14 dagen de tijd om uw bestelling te voldoen.

Krijgt u een foutmelding bij het plaatsen van een bestelling via Afterpay? Dan kunt u het beste direct contact opnemen met Afterpay. Telefoonnummer: 

020 - 7 230 270

Voor meer informatie over Afterpay klik hier.

4. Verzenden & Bezorgen

4.1 Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace code?

Na het plaatsen van uw bestelling, ontvangt u eerst een bevestigingsmail. Wanneer wij uw bestelling hebben ingepakt, ontvangt u kort daarna een Track & Trace code via de mail van PostNL. Hiermee is uw pakket online te volgen tot deze wordt afgeleverd.

Mocht u de mail met de Track & Trace niet ontvangen na aan het einde van de dag, stuur dan een bericht naar info@vape4all.nl.

4.2 Track & Trace geeft aan dat mijn pakket bezorgd is, maar ik heb nog niks?

Als het om een brievenbuspakket kan het soms zijn dat de gegevens afwijken.Het kan zijn dat de scangegevens niet helemaal juist zijn. Soms loopt de bezorger achter en loopt uw pakket vertraging op, helaas hebben wij niet direct invloed op de bezorging van PostNL.
U kan het beste nog een paar dagen afwachten. Het kan namelijk goed zijn dat het pakje alsnog bezorgd wordt.

Mocht het pakketje nog niet binnen zijn na een aantal dagen, stuur dan een bericht na info@vape4all.nl. Vape4All zal dan een onderzoek starten naar uw pakketje, dit kan max 5 werkdagen duren. 

4.3 Wanneer word mijn pakket geleverd?

Bestel je op werkdagen voor 16:00? Dan wordt je pakket de volgende dag geleverd! Nadat het pakket is ingepakt, ontvangt u een Track & Trace code waarmee het pakket online is te volgen.

Mocht uw track & trace afwijken, stuur dan een berichtje naar info@vape4all.nl. Deze kunnen dan nakijken wat er aan de hand is. Let wel op dat wij niet direct invloed hebben op de bezorging van PostNL, hopelijk heeft u hiervoor begrip.

4.4 Ik heb mijn pakket na 3 dagen nog niet ontvangen.

Dat is natuurlijk erg vervelend. Mocht dit bij u gebeuren, stuur een berichtje naar info@vape4all.nl. Dan kunnen wij in ons systeem of wij de het pakketje kunnen traceren. Mocht uw pakketje dan nog niet terecht zijn, dan starten wij een onderzoek. Dit onderzoek duurt max 5 werkdagen.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Vape4All 9.5 / 10 - 109 Reviews @ Kiyoh
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »