Fast delivery
24/7 Shopping
Open on Saturday
Best Prices
Garantie & Klachten

Garantie

Algemeen
Conform de TPD-wetgeving vallen alle producten op onze website onder de tabakswet. Dit houdt in dat u volgens de wet geen garantie op uw producten krijgt. Voor de meeste producten geldt een DOA (death on arrival) regeling, dit houdt in dat producten die bij levering een defect laten zien omgeruild kunnen worden. Er zijn enkele uitzonderingen voor garantie, Hieronder is op deze pagina beschreven wat u qua garantie mag verwachten. Op alle producten heeft u een zichttermijn van 14 dagen. Dit wilt zeggen dat alle producten (e-liquids vallen buiten deze regel) die u bij ons besteld binnen 14 dagen ongeopend retour mag sturen zonder enige reden.

Service is bij Vape4All de hoogste prioriteit. Als uw product defect is kunt u altijd contact met ons opnemen of langskomen in onze shop. Wij kunnen dan kijken wat er precies met uw product aan de hand is en of we dit voor u op kunnen lossen. Bij de aanschaf van een apparaat is het raadzaam om uw factuur te bewaren, mocht uw apparaat onverhoopt defect zijn kunt u deze meenemen naar de shop of Retourneren.

Op uiterlijke beschadigingen van uw apparaat na gebruik, of gebruikerssporen kunnen wij u helaas geen garantie bieden. Hieronder valt beschadiging aan de lak, beschadiging van de schroefdraden, beschadiging aan magnetische sluitingen, beschadiging van o-ringen enz. Natuurlijk kunt u in dit geval contact met ons opnemen, zodat wij kunnen kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Coils en wire
Coils zijn een verbruiksproduct. Hiervoor geldt een DOA-garantie. U dient uw coil afhankelijk van uw gebruik en soort tankje regelmatig te vervangen. Ook voor pre build coils en wire geldt een DOA-garantie. Mocht u bij ontvangst zien dat uw product een defect vertoont kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Startkits
Voor startkits met een ingebouwde batterij geldt een garantieperiode van 3 maanden op de batterij, mits u de factuur kunt overleggen. Voor startkits met een losse batterij geldt een DOA-garantie. Mocht u bij ontvangst zien dat uw product een defect vertoont kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Clearomizers/RTA/RDA
Voor clearomizers/RTA/RDA geldt een DOA-garantie. Mocht u bij ontvangst zien dat uw product een defect vertoont kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Mods
Voor mods geldt een DOA-garantie. Er zijn echter in deze categorie wel uitzonderingen, afhankelijk van het merk en model. Op de Chip van uw mod krijgt u van ons standaard 3 maanden garantie. Bij een mod met een DNA-chip krijgt u 12 maanden garantie op de chip, mits u de factuur kunt overleggen. Mocht u bij ontvangst zien dat uw product een defect vertoont kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Batterijen
Voor ingebouwde batterijen geldt een garantieperiode van 3 maanden. Voor losse 18650 en 26650 batterijen geldt een DOA-garantie. Mocht u bij ontvangst zien dat uw product een defect vertoont kunt u uiteraard contact met ons opnemen, en zullen wij deze kosteloos vervangen.

Laders
Voor laders voor 18650/26650 batterijen geldt afhankelijk van het merk en model een garantieperiode van 3 maanden, mits u de factuur en garantiebewijs uit de verpakking kunt overleggen. Voor USB-kabels en wandstekkers geldt een DOA-garantie. Mocht u bij ontvangst zien dat uw product een defect vertoont kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Accessoires
Voor alle accessoires geldt een DOA-garantie. Hieronder vallen hoesjes, driptips, coil tools, batterij sleeves of cases, opbergmiddelen, standaards, enz. Mocht u bij ontvangst zien dat uw product een defect vertoont kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

E-Liquids
In verband met hygiëne en houdbaarheidslimiet kunnen wij geen E-liquids die geopend/ongeopend zijn terugnemen.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vape4all.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Neem contact op
* Verplichte velden
Deze website gebruikt cookies om u de best mogelijke ervaring te bieden. Manage cookies
Fast delivery
24/7 Shopping
Open on Saturday
Best Prices